Saturday, August 20, 2011

气啊~~


为什么最紧要时刻block掉我的hotmail account??
所有大学的程序都需要用到这个account...

我真的很烦啊!
现在的我就像无头苍蝇没有方向,
不能做什么!
我也收不到任何来自政府部门的电邮!

我该怎么办???!!!
除了埋怨还是埋怨!
我快疯了!!!
有谁可以帮我??!


主啊~女儿需要你 :'(

1 comment:

H**J** said...

Mine also kena blocked before. U just follow the instruction to get back your account o they will ask u ans some question to verify is u o..after that wait 1 or 2 day will unblock dy o..very fast one.. dun worry bah =)